تحولات مصر/

لغو شروط جبهه نجات ملی برای گفتگو با مرسی/اولویت مخالفان اعلام شد

لغو شروط جبهه نجات ملی برای گفتگو با مرسی/اولویت مخالفان اعلام شد

لغو شروط جبهه نجات ملی مصر برای گفتگو با ریاست جمهوری و تشریح اولویت مخالفان مصری در شرایط کنونی از جمله اخبار این کشور به شمار می رود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المصری الیوم، جبهه نجات ملی مصر در یک کنفرانس خبری در مقر حزب الوفد اعلام کرد: شروط پیشین برای گفتگو با ریاست جمهوری تا 30 ژوئن (9 تیر) لغو شده است و در حال حاضر جبهه نجات ملی تمرکز خود را بر روی حمایت از اعتراضات و فراهم کردن مقدمات تظاهرات 30 ژوئن گذاشته است.

"عمرو موسی" یکی از رهبران جبهه نجات ملی و رئیس حزب الموتمر در این رابطه اظهار داشت: حمایت از اعتراضات با هدف برگزاری انتخابات ریاست جمهوری زودهنگام انجام می شود. در همین حال "عزازی علی عزازی" یکی دیگر از رهبران جبهه نجات ملی خاطرنشان کرد: تظاهرات 30 ژوئن موج جدیدی از انقلاب 25 ژانویه خواهد بود و نظام حاکم در مصر نظام شایسته ای برای کشور نیست.

وی با بیان این مطلب افزود: وظیفه ما حمایت از جوانان است. تظاهرات 30 ژوئن مسالمت آمیز خواهد بود و ما هر گونه خشونتی را محکوم می کنیم.

این در حالی است که محمد مرسی رئیس جمهوری مصر چند روز پیش هر گونه سخن گفتن از انتخابات ریاست جمهوری زودهنگام در این کشور را مضحک توصیف کرده بود.

 

کد خبر 2072015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha